fbpx
+387 061 900 843 info@kontax.ba

Ovo niste znali o e-mail marketingu!

by | 14 11. 2018 | Digitalni marketing | 0 komentara

Da li ste znali da je prošlo gotovo 50 godina od slanja prvog e-maila?
Da, pola stoljeća. Sada pokušajte zamisliti, koliko je napredovala tehnologija slanja elektronskih poruka. Zar je ikome više potreban poštanski sandućić?

Nažalost, iako je danas gotovo nemoguće pronaći osobu koja ne posjeduje e-mail adresu, samo se rijetki sjete iskoristiti to saznanje u poslovne svrhe.

Elektronska pošta se već jako dugo vremena koristi kao nevjerovatno koristan vid marketinga, ali uglavnom u krugovima “velikih kompanija”.  Zašto i ne bi kad je neuporedivo jeftinije i efikasnije od slanja štampanih prospekata na kućnu adresu, a dobijeni rezultati kampanje su mjerljivi. Možemo znati da je osoba pročitala e-mail, ali ne možemo znati da li je neko poderao ili za potpalu iskoristio reklamni prospekt.

Jedna od činjenica je i to da je newsletter (doslovno prevedeno „pismo novosti“) zapravo jedan od najprofitabilnijih marketinških kanala. Američke studije su pokazale da investicija uložena u newsletter kampanju donosi i do 40 puta povrata. Izdvojili smo vam nekoliko razloga za slanje newslettera.

Newsletter donosi više posjetitelja na vašu web stranicu

Web stranica je često jedan od najvažnijih informativnih i prodajnih kanala. Uz pomoć linkova u newsletteru, veoma jednostavno možete privući dosta prometa na Vašu Web lokaciju.

Ličnost i relevantnost

Korištenjem informacija iz newsletter kampanje, bez problema možete otkriti za koje proizvode je Vaša publika „zagrijana“. Na taj način stvarate relevantnu sliku o potrebama Vaše publike, njihovim interesovanjima, željama, preferencijama.

Mjerljivost uspješnosti newsletter kampanje

Ukoliko imate jasne ciljeve za newsletter kampanju, ne prepuštate ništa slučaju. Iskoristite statistiku i pratite koliko osoba je otvorilo e-mail, koliko od njih je kliknulo na jedan od linkova, ko je prekinuo pretplatu i sl. Ti podaci su ključni kako bi sljedeću kampanju prilagodili, izbacili nepotrebne linkove, i u konačnici prilagodili sadržaj prema potrebama Vaše publike.

Izgradite odnose i lojalnost

Većina ljudi koristi e-mail kao jednosmjerni kanal komunikacije. Ono što mnogi ne razumiju jeste da newsletter može biti izvrstan kanal za uspostavljanje dijaloga sa publikom. Ukoliko zatražite povratne informacije od čitatelja, jasnije ćete razumjeti njihove potrebe. Zatražite povratne informacije i poslušajte potrebe svojih kupaca. Možete, na primjer, povezati anketu sa svojim newsletterom kako biste dobili više informacija o potrebama i iskustvima Vaše publike.

Marketing prilagođen okolišu s niskim troškovima

Zaboravite trošak štampanja, distribucije i slanja reklama sa skupim omotnicama i poštarinama. Pozdravite brze, jednostavne i ekonomične „prospekte“. Uz pomoć e-mail marketinga zaštitite okoliš.

Praktični savjeti

Imate prenisku stopu otvaranja Vaše e-mail kampanje? *
Pokušajte koristiti atraktivnijii tematski naziv (subject) e-maila, kako bi više ljudi htjelo otvoriti i pročitati Vaš newsletter.

Imate previsok broj zahtjeva za otkazivanje pretplate? *
Razmislite o tome kako možete učiniti Vaš newsletter relevantnijim za Vaše primatelje.

Ukoliko imate pitanja vezanih za e-mail oglašavanje, obratite nam se bez razmišljanja, a mi ćemo se potruditi da Vam odgovorimo na sva Vaša pitanja. Pozovite nas na broj +387 61 900 843 ili nas kontaktirajte putem e-maila na: info@kontax.ba .

0 komentara

Ostavi komentar

Vaša email adresa neće biti objavljivana. Neophodna polja su označena sa *

Rezervišite besplatne konsultacije

3 + 12 =

Digitalni voz je stigao, vrijeme je da uskočite!