fbpx
+387 061 900 843 info@kontax.ba

Samo neke prednosti web trgovine u odnosu na fizičke

by | 23 11. 2018 | Web trgovine |

U tekstu ćemo opisati neke prednosti web prodavnice u odnosu na onu klasičnu, fizičku, gdje potrošiš i zadnji fening na „dotjerivanje“ i stalno ulaganje u održavanje prostora (mada se slažemo da je kombinacija “fizičke” i “digitalne” prodavnice najbolji izbor, ali tu tematiku ćemo svakako razraditi u nekom drugom članku).

Znate onu našu: “Nema hljeba bez lopate.”?

Upravo tako, a ljudi „mlate“ pare samo klikajući i zureći u ekran. Bilo kako bilo, prednosti web prodavnice su ogromne u odnosu na “fizičku” (samo, ali samo, ako znate šta radite).

Prvenstveno, ponovit ćemo da je pokretanje web, online prodavnice puno jeftinije u odnosu na fizičku prodavnicu. Sjetite se samo šta je potrebno da bi se otvorila jedna skromna “fizička” prodavnica:

– adekvatan prostor,
roba sa kojom ćete trgovat,
osiguranje robe,
reklama i promocija kako trgovine, tako i proizvoda
radnici, trgovci (najčešće u dvije smjene),
– da ne spominjemo svu silnu papirologiju oko registracije, papirologiju vezanu za nabavku robe,
– dosta, dosta izgubljenih živaca, rizika i sreće.

Počevši od registracije, dozvola, papira, mnogo je laške i jednostavnije započeti online trgovinu. Napominjemo da web trgovina zahtijeva neprekidno ulaganje (opet je ovo zasebna tema, više o tome drugom prilikom ili jednostavno Vam pošaljemo putem e-maila ukoliko se prijavite na naš newsletter).

Što se tiče internet promocije, postoji veliki broj alata i načina za promociju web trgovine. Neuporedivo je lakše i jeftinije npr. poslati 1000 marketinških e-mailova, nego putem pošte 1000 biltena (dizajn, pisanje, prirema za štampu, štampanje, sortiranje, slanje). Samo slanje biltena oduzima puno vremena a svakako zahtijeva i dosta novca. Jedan fensi“ dizajniran newsletter sa istaknutim linkovima će svakako zadobiti više pažnje velikog broja potencijalnih kupaca koji su u mogućnosti u par klikova realizovati kupovinu.

I tako, kupac u nedjelju uvečer vidi Vaš newsletter, svidi mu se proizvod i bez problema klikne na KUPI. I to je to, na Vama je da u ponedjeljak ujutro spakujete proizvod, i pošaljete na adresu. Prodaja se može procesuirati u bilo koje vrijeme (naravno ukoliko posjedujete web trgovinu koja će kupcima obezbijediti sigurnu kupovinu i još sigurniju isporuku robe). Svakako da se odredi rok isporuke, plaćanja i slično, ali poenta je u tome da ste dostupni 24/7.

Izgradite kvalitetan i dobar odnos sa kupcem preko jednostavnih ali veoma funkcionalnih automatizovanih poruka kojima ćete dati do znanja da ste tu, otvoreni za svako pitanje i komentar. Bez obzira da li se radi o chatu na vašoj trgovini, facebook page-u, instagramu, olx-u i slično, kupac je uvijek u pravu! Kako kažu: “Lijepa riječ i gvozdena vrata otvara”.

Tokom vođenja web shopa veoma je bitno ažuriranje i prilagođavanje sadržaja, ali onoliko često koliko je to Vama potrebno.

Također jedna od najvećih prednosti web trgovine jeste da na osnovu prikupljenih podataka i uz dodatnu analizu određene proizvode nudite osobama koje baš njih pretražuju. Npr. ako vodite prodavnicu kozmetike, reklame, obavijesti i promocije vezano za njegu lica ćete prikazivati i slati samo onim osobama koje su na vašu web stranicu došle preko pretrage npr. za „najbolji proizvodi za njegu lica“ i slično. Time bukvalno vršite selekciju i profilisanje korisnika te maksimalno prezentujete one proizvode za koji ste sigurni da će pogledati i otvoriti.

Ukoliko Vam je zanimljiva ideja pokretanja Vašeg web shopa, obratite nam se. Slobodno pitajte sve što Vas zanima, rado ćemo odgovoriti na Vaša pitanja BESPLATNO.

Nudimo vrhunske usluge i stalnu podršku. Ideje, kreacije i planove slobodno pošaljite na e-mail info@kontax.ba a mi ćemo se javiti u što kraćem mogućem roku. Ako ništa da razmijenimo par pametnih 😉 Jer mi smo Kontax, kontaš?

internet marketing, digitalni marketing, agencija za promociju Zenica

Kako će Vam digitalni marketing pomoći u širenju poslovanja?

    Smatramo da je veoma bitno naglasiti razliku između dva pojma čije se značenje često izjednačava na našim prostorima: marketing i oglašavanje. Marketing je proces, sastavljen od različitih elemenata poznatih kao elementi marketing miksa. Oglašavanje...

0 komentara

Rezervišite besplatne konsultacije

9 + 13 =

Digitalni voz je stigao, vrijeme je da uskočite!